dissabte, 31 d’agost del 2019

1.- De què va el meu blog?

El meu non es Ramon i m'agrada molt l'electricitat i les màquines elèctriques




Avui, us donaré algunes "pistes" sobre el contingut del meu Blog, COST ELÈCTRIC A LA LLAR.


El cost elèctric te molt a veure amb el que paguem "€€", en la factura de l'empresa que ens dona el servei de electricitat a la nostra llar

També té molt a veure amb el ús que fem, o sigui, el consum, la tarifa elèctrica contractada i l'hora que en fem ús.



Bé ja podeu veure que pot donar molt de sí



a continuació us ensenyo una factura elèctrica , on veurem el detall dels costos.

                                                                                                                                                                               
Ramon
Factura tipus, amb el resum dels costos i el seu total
En la factura ens indiquen d'una part els costos directes i els indirectes e impostos jo només us donaré consell sobre els costos directes





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada